
Sosiaalinen
media
Persoonallinen tarina kiinnostaa
Aitous, läpinäkyvyys ja persoonallisuus on olennaista kaikessa yritysviestinnässä, ja erityisen tärkeää se on sosiaalisen median kanavissa. Autan sinua tuottamaan asiakkaillesi relevanttia sisältöä määrittelemällä yhdessä kanssasi eri kanavien roolit, viestinnän tavoitteet, kohderyhmät ja laatimalla vuosisuunnitelman, jonka avulla kynnys sosiaalisessa mediassa näkymiseen laskee merkittävästi.
Tapahtuma-
markkinointi
Kokemus koskettaa ja sitouttaa
Messut, asiakastilaisuudet, menekinedistämistapahtumat – kohtaaminen kasvokkain tarjoaa parhaan mahdollisuuden kertoa tarinaasi. Autan sinua toteuttamaan merkityksellisiä asiakaskohtaamisia, jotka saavuttavat niille asetetut tavoitteet – seurantaa ja jälkimarkkinointia unohtamatta.


Tiedottaminen
ja viestintä
Tapasi viestiä vahvistaa tarinasi merkitystä
Lehdistötiedote, asiakaskirje, henkilökuntainfo – tai tekstisisällön tuottaminen ja jäsentely johonkin muuhun tilanteeseen. Autan sinua kommunikoimaan niin asiakkaiden, henkilökunnan kuin sidosryhmienkin kanssa tavalla, joka tukee yrityksesi tarinaa ja tarkoitusta.